Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestracja, ewidencja oraz archiwizacja spraw dokonywana jest stosownie do Instrukcji Kancelaryjnej, Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt oraz Instrukcji ws. Organizacji i Zakresu Działań Archiwum Zakładowego MSCDN.
Centrum prowadzi następujące podstawowe rejestry i ewidencje
- Rejestr przesyłek wpływających i wychodzących
 - Rejestr spisu spraw
 - Rejestr skarg i wniosków
 - Rejestr zarządzeń
 - Rejestr umów
 - Rejestry ryzyka dla wyznaczonych celów/zadań
 - Rejestr faktur
 - Rejestr akt osobowych
 - Rejestr kontroli zewnętrznych
 - Rejestr umów zleceń i o dzieło
 - Rejestr zakupów
 - Ewidencja środków trwałych i nietrwałych
 - Ewidencja dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym
 
Dane zawarte w prowadzonych rejestrach i ewidencjach udostępniane są w godzinach pracy MSCDN, w budynku przy ul. Świętojerskiej 9 w Warszawie.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 09-01-2019 - Utworzenie treści
 
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 2245
