Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestracja, ewidencja oraz archiwizacja spraw dokonywana jest stosownie do Instrukcji Kancelaryjnej, Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt oraz Instrukcji ws. Organizacji i Zakresu Działań Archiwum Zakładowego MSCDN.
Centrum prowadzi następujące podstawowe rejestry i ewidencje:
- Rejestr przesyłek wpływających i wychodzących
- Rejestr spisu spraw
- Rejestr skarg i wniosków
- Rejestr zarządzeń
- Rejestr umów
- Rejestry ryzyka dla wyznaczonych celów/zadań
- Rejestr faktur
- Rejestr akt osobowych
- Rejestr kontroli zewnętrznych
- Rejestr umów zleceń i o dzieło
- Rejestr zakupów
- Ewidencja środków trwałych i nietrwałych
- Ewidencja dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym
Dane zawarte w prowadzonych rejestrach i ewidencjach udostępniane są w godzinach pracy MSCDN, w budynku przy ul. Świętojerskiej 9 w Warszawie.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 09-01-2019 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 912